14 maj

hejsan, och förlåt för jag inte skrivit på ett tag. 
allt vart bara upp och ner i torsdags när mor och jag skulle åka till stockholm för att
shoppa, och innan det skulle vi hämta någonting på arlanda. jag är ju såklart helt
borta och var bara irriterad för att vi inte kan åka in till stan direkt och för att flyget som vi väntade på var en
timme försenat. när vi i alla fall står där så säger jag till min mami: gud vad jag kommer gråta när stina kommer hem.
och då säger mami: titta vilka som kommer där. och då ser jag min SYSTER komma, gråtandes, skrikandes
och springandes så får jag en kram av den jag har längtat efter i åtta hela månader, min bästa.
så nu är hon hemma igen min finaste och älskade stinis <3

Kommentarer
Postat av: MILLA

så himla fint!

2012-05-14 @ 21:22:12
URL: http://shitstainbarbie.blogg.se/
Postat av: stina

MEN JAG SAKNAR DIG REDAN ELLIIIIIIIISSSS!! kommer inte klara mig utan dig i 14 dagar. dumma dig <3

2012-05-19 @ 23:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0