sjuk och på festhumör

ja jag är sjuk, hurra. ligger i sängen och tittar på big bang theory som baby kom med.
var i stockholm i tisdags och var jätte lycklig när jag kom hem med nya saker som var:

  • en kavaj (weekday 200 kr)
  • ett par byxor (weekday 200 kr)
  • en ring (indiska 50 kr)
  • en väst (monki 200 kr)

så ja, jag var jätte nöjd. igår skulle jag gå ut med mina vänner på nybron, men vaknade med ont
i hela kroppen och kunde i stå. jag grät när jag ringde farmor för jag hade ont överallt (och vi
skulle baka bullar, dumma feber!!). sen gick jag och la mig igen och sov till åtta på kvällen.
knarkade alvedon och mår bättre idag. sebastian kom förbi och vi pratade och myste tills han
var tvungen att åka hem.
gud, såhär mycket har jag aldrig skrivit. nu ska jag kolla mer på big band.

gjorde efterrätt till mig och pappa.

och sebastian bara myste.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0