natt-bloggande

kände att jag skulle skriva ett till inlägg, medans jag är aktiv.
nu är det film som gäller och sen imorgon ska jag hem till farmor och farfar (har lite extra jobb där som städerska). sen ner på stan och träffa älsklingen. på tal om sebastian, så bjöd han mig på grappa ikväll, vi båda åt kräftpizza och det var RIKTIGT gott, men känner att 30 kronor för en pytteliten kaffe är lite väl dyrt.



och den här bilden lägger jag upp bara till dig stina, det är fler som saknar dig här hemma!
god natt allesammans!


Kommentarer
Postat av: sebastian

det var fett mysigt baby <3 :) I LOVE YOU!

2010-10-12 @ 23:33:27
Postat av: Stina

Haha nej vad söt hon är :)

2010-10-12 @ 23:38:24
URL: http://lundmaark.blogg.se/
Postat av: Mami

Är inte "dockorna" med i Norge???

2010-10-22 @ 11:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0