lycklig dag

idag tycker jag själv att jag har varit riktigt aktiv, först hos tandläkaren 08.25, sen hem till farmor och farfar för att städa, sen så bar det av till deep cuts! jag var så nervös så hjärtat hoppas ut och tog en tupplur på marken, men så farligt var det inte, blev mest peppad på att göra mer. tack mårten.
sen hem till sofia och titta på grannfejden, så roligt att vissa är så omogna som tex ett jul kort: god jul och gott nytt år. Fortsätt stjäla och plundra mark. Jag älskar dig // DJÄVULEN.
vill också ha ett sånt julkort, jag får hoppas på det bästa.

en bild på min nya tatuering.

Kommentarer
Postat av: Mami

Jättefina! Får mig att tänka på när ni var små:) Kraaam

2010-10-21 @ 22:03:38
Postat av: ellen

det är ju därför jag gjorde jag dom, så nu har jag stinis på handleden föralltid <3

2010-10-21 @ 22:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0