hej hej, hallå.

har inte bloggat så mycket under helgen, men underbart har det varit, fest, dans, dryck och MAT I MÄNGDER. lycklig tjej tror jag.
idag så vaknade jag hemma hos sebastian och åt en natcho tallrik och tittade på spiderman 2, sedan fick jag skjuss hem av far och senare blev det att åka hem till sofia med alexander och sebastian.
vi pratade om att man skulle ha en kamera på huvudet under en hel fest kväll och så skulle man kolla på den dagen efter, undra om man skulle skratta eller gråta? jag skulle nog gråta.


här är några bilder på mig och min lilla vampyr dagen efter, pigga till tusen!


Kommentarer
Postat av: Mami

Snyggt läppstift gumman:)Här har det pluggats hela helgen, pust! Vi moffade pizza på Hamnkrogen i går, mumsigt! Nu ska jag ner till skolan och fortsätta hänga över böckerna, vad sägs om "Kunskap och demokrati" visst låter det spännande... Puss och kram. Mami

2010-10-18 @ 11:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0