en kall höstdag i oktober.

Idag har det varit en bra dag som har gått fort och massor med saker har hänt! För så gick jag upp vid halv tio och fixade mig (äntligen har mitt element börjat funka, så jag sprang runt utan att frysa sönder). Sen gick jag till farmor och farfar, det var mycket mysigt och jag fick lära mig att mangla, oj oj nu kan jag bli hemma fru. Fick jätte god mat och kaffe, tack famor och farfar.
Sen gick jag ner på stan och mötte baby, för att vara duktig och lämna in lite papper, sen bar det av till min andra bostad, sofias lägenhet.
Så nu ligger jag och sötnosen i min säng och tittar på film.
Ska nog sluta skriva nu så han inte suckar sönder brevid mig (jag älskar dig)
god natt!



Bilder från dagen (fick läppstift av famor som ska användas på fredag, och lite blommor).




Kommentarer
Postat av: sebastian

och jag älskar dig baby <3 mest :*

2010-10-14 @ 00:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0