23.55

åh vi hade så roligt i helgen, vi levde verkligen livet.
i fredags var vi på erik hassle och jag dansade och grät en skvätt för jag var så lycklig. sen åkte vi till hällberga, som tog en timme med buss, somnade, drack lite cider, bråkade med tre stycken (bra flyt) sen så drack vi rom och cola sen åkte jag hem och åt natcho.
sen på lördagen så vaknade jag och dog lite, sen peppade jag lördagen också och gick hem till sofia, sen vart det filial, och det var sjukt roligt och jag pratade med allt och alla och minglade runt, bäst var jag.
sen igår så myste jag med sebastian hela kvällen.
mycket bra helg!

en liten bild där, på mig och min party vän (som är bäst).


Kommentarer
Postat av: Partyvännen

Oj vad kul vi hade i helgen! Tack för allt! Vi är bäst! :)

2010-10-26 @ 00:05:36
Postat av: sebastian

kenta luktade sprit på bussen :<

jag älskar dig <3

2010-10-26 @ 00:26:55
Postat av: ellen

hahahaha, just det, kenta. han var jobbig, bröt nästan mina fötter när han gick förbi..

2010-10-26 @ 00:29:40
Postat av: Mami

Att du är värsta partybruden:) Puss

2010-10-26 @ 18:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0