22.29

just nu skulle det sitta väldigt fint med en promenad i höstregnet. ut med bra musik i hörlurarna och ha sin egen lördags fest. men nej. inte ikväll, ligger för bra i min varma säng.
jag tror inte det finns någonting bättre än när man verkligen känner för att gå ut och gå, sätter igång kent och känner höstdoften runt omkring en, mmmm.

helgen var bra, inte bäst, men bra. ville dansa mer igår på nybron men kom ju ingenstans och tappade bort alla mina vänner. så jag minglade lite för mig själv.


hittade en bild från gårdagen på matildas blogg och snodde den.
skål för livet var det!

Kommentarer
Postat av: matildus

hihihi, du är ju så söt!

2010-10-31 @ 00:58:19
URL: http://lillhurricane.blogspot.com
Postat av: Mami

Ja, man har inte roligare än vad man gör sig när man tappar bort alla vänner. Du hittade väl hem lilla gumman:) Här är det bara plugg, plugg som gäller, suck! Puss och kram

2010-11-01 @ 14:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0