22,59

hej, ja jag vet jag är inaktiv. men jag har ju fullt upp med min söta pojkvän
som ligger och snarkar brevid mig och drägglar på min kudde. ska snart gå ut och göra lite saft.
kolla även på o.c säsong fyra, och tänker på att jag ska våldsgästa matilda på fredag och dricka kaffe och prata massa skit, låter som en utmärkt idé.
sitter och pratar med min syster på msn som ska vara själv på julafton, tycker jätte synd om henne.
vill att hon ska vara hemma NU. men som tur är åker pappa och hämtar henne den 30 december.
nu vill/orkar jag inte skriva mer.


Kommentarer
Postat av: Stina

Jag älskar dig så mycket Ellis. Vi ses snart :) HIHI!<3

2010-11-23 @ 23:08:15
URL: http://lundmaark.blogg.se/
Postat av: matildus

hoppas innerligt att denna matilda är jag, annars får vi se till att det blir jag för jag saknar dig faktiskt!

2010-11-24 @ 02:31:15
URL: http://lillhurricane.blogspot.com
Postat av: din söta pojkvän

fan va söt du är baby <3 :D

2010-11-24 @ 14:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0