16.18

hej hej, idag så har jag skrivit klart mitt cv och ska börja skicka runt det, och hoppas att någon kommer anställa mig, så jag får lite pengar och har någonting att göra på dagarna.
ikväll ska jag och min far göra pizza och sen blir det hem till sebastian och mysa framför idol med ben and jerrys.
tackar ju inte nej! imorgon blir det att fira världens bästa farmor som fyller 80 år, stor tjej nu!
nu ska jag dammsuga innan pappa kommer hem så han blir lite glad!


en bild jag snodde från emma, tyckte den var söt.
från harrys i onsdags.

Kommentarer
Postat av: hemliga basse

vi ska mysa som fan och äta glass <3

2010-11-05 @ 16:22:28
URL: http://browski.blogg.se/
Postat av: ellen

klar vi ska min lilla älskling, moffa som fan! <3

2010-11-05 @ 17:15:04
Postat av: Mami

Söta ni är:D

2010-11-05 @ 23:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0