00.00

nån slängde ut dig som en sommarkatt till slut
som om det gjordes för din skull
och du har någon ny att somna bredvid nu
det är inte lätt att va så ung.


sitter och nöter 25 nu (oskar linnros) ska fan lära mig den! annars blir det styk.
kan inte förstå hur någon kan vara så jävla bra, sjukt.

imorgon ska jag fika med matildis, som är bäst. och kanske gå på
lägenhetsvisning, om sofia behagar att svara på sms!
så det kommer nog bli en riktigt mysig dag.
tror jag har haft någon damp dag, idag. har gått från skrattattack till gråt och vilja döda alla.
känns fan inte okej, så förlåt om ni var runt mig idag!
nu ska jag lyssna vidare och sjunga min hals hes.
HEIPA!
(fem min senare: gav upp med låten)


Kommentarer
Postat av: Karin

oskar linnros är såååå jävla bra! Lyriken han skriver är lätt att relatera till. Mmmums på honom!

2010-11-29 @ 13:38:10
URL: http://hyffblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0